reklama

Cesta do neznáma

Text piesne "Cesta do neznáma" od gospelovej skupiny The God`s Instruments (zvukové ukážky a ďalšie info na www.instruments.sk)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)


Cesta do neznáma

V prúde dní, z nich každý je jediný každý z nich je posledný,
A nikdy viac sa nevráti zas, raz-navždy preč ho odplaví čas,
A ty snáď úzkosť máš, čo ďalej keď dokonáš...

So mnou, ďalej so mnou, so mnou
(aj kde ciest viac niet, smieš ísť aj tam)
So mnou, ďalej so mnou, so mnou
(Môžeš ísť však ak len ty chceš sám)

Ak chceš, tak vykroč sám k oblakom, ku hviezdám,
Za mnou, za mnou, za mnou,
Svet šedivý bez farieb zostal ti,
Poď za mnou, za mnou, za mnou,

Som ilúziou? - Hm nie!
Som výmyslom? - Hm nie!
Som mýtom slávnym? - Nie to nie!
Som ktorý som a chcem ťa ďalej viesť-

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Až tam, kde deň sa nekončí,
Kde navždy stojí čas a zem sa netočí,
Viesť až tam, kde čaká lepší svet,
Kde sĺz a smútku už viacej niet,
Už viacej niet, už viacej niet,
Sĺz viacej niet, smútku viac niet.

Keď večer sa schýli a ubudne sily, vieš sám,
Že nemusíš sa o seba báť a podliehať depresiám,
Vieš predsa po ktorej,
Ceste ísť stále ďalej.

So mnou, stále so mnou, so mnou
(aj kde ciest viac niet, smieš ísť aj tam)
So mnou, ďalej so mnou, so mnou
(Môžeš ísť však ak len ty chceš sám)


Ak chceš sa dotknúť hviezd, tak kráčaj cestou ciest-
Za mnou, za mnou, za mnou,
Tou cestou ktorou som kráčaj k oblakom,
Za mnou, za mnou, za mnou,

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Som ilúziou? - Hm nie!
Som výmyslom? - Hm nie!
Som mýtom slávnym? - Nie to nie!
Som ktorý som a chcem ťa ďalej viesť-

Až tam, kde deň sa nekončí,
Kde navždy stojí čas a zem sa netočí,
Viesť až tam, kde čaká lepší svet,
Kde sĺz a smútku už viacej niet,
Už viacej niet, už viacej niet,
Sĺz viacej niet, smútku viac niet.

A keď smrť sa ťa spýta kam ďalej ty odpoveď máš,
Tou cestou ísť ďalej a prísť tam kde je cieľ náš,
Tou cestou až tam, kde ja ťa čakám,
K miestu kde ja ťa čakám,
Ktorým som sám.


Ján Kováč

Ján Kováč

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

- Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu